Verzenden en Retourneren

GLS Bestelauto

Ons verzendbeleid is eenvoudig...

Wij leveren overal!

Om je privacy te waarborgen worden alle bestellingen in een neutrale verpakking verzonden. Je pakket wordt binnen 1 a 2 werkdagen na bestelling geleverd door GLS of PostNL

Het pakket wordt bij jou aan huis geleverd. Wanneer dit niet lukt vind je een niet-thuis bericht in de brievenbus en volgt er een tweede afleverpoging of het pakket kan bij een GLS- of PostNL-pakketpunt in de buurt worden afgehaald.

Bestelling volgen of veranderen

Zodra wij je bestelling versturen ontvang je van ons een e-mal bericht met het pakketnummer. Vanaf dat moment kun je met dit nummer zien waar je pakket zich bevindt of de bezorgopties aanpassen. Dit kun je hier doen.

Voor het snel opvolgen en aanpassen van je levering kun je ook gebruikmaken van de GLS-app op je telefoon:

Download on the Appstore    Get it on Google Play

 

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen die geplaatst worden voor 15:00 dezelfde dag te versturen. We kunnen helaas niet altijd garanderen dat de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd wordt. Bestellingen geplaatst na 15:00 worden de volgende werkdag verzonden. (bestellingen geplaatst op vrijdag na 15:00 worden op maandag verzonden)

 

Wat moet ik nog meer weten?

Alle bestellingen verzonden met GLS worden normaliter binnen 1 a 2 werkdagen bij je aangeboden. Met de track & trace code kun je een verwacht aflevertijdstip opvragen. Wanneer je niet thuis bent zal de postbode het pakket mogelijk de volgende dag opnieuw aanbieden of naar een GLS-afhaalpunt bij je in de buurt sturen.

 

 

    Oh..oh.. Er is iets mis gegaan!

Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Daarom blijven ze ook terug komen. In het uizonderlijke geval dat er iets mis is met een bestelling; neem dan contact met ons op. Wij kijken graag samen met jou naar een oplossing.

Mocht je een probleem hebben met een ontvangen product, leg het probleem dan voor aan onze klantenservice. Wellicht dat we samen het probleem kunnen oplossen zonder dat het nodig is het artikel te retourneren.

Ons team kan de meeste problemen snel oplossen zodat je het product snel (weer) kunt gebruiken. Mochten we het probleem toch onverhoopt niet kunnen verhelpen dan kunnen we naar keuze altijd het artikel vervangen of het bestelbedrag retourneren*. De keuze is aan jou!

Je betaalt hiervoor nooit verzendkosten*

* Je ontvangt van ons een retour label. 

 

Retourneren!

Volgens de richtlijnen van de gezondheidsinspectie mogen eenmaal verzonden medicijnen niet meer retour genomen worden. Om deze reden zijn medicijnen ook uitgesloten van het wettelijke retourrecht. Concreet betekent dit dat bestelde medicijnen, zodra deze verzonden zijn helaas niet meer geretourneerd kunnen worden.

Wel kun je vrijblijvend medicijnen altijd ter vernietiging naar ons terugsturen.

Voor overige producten geldt dat je deze conform de wettelijke regels kunt retourneren. Binnen 14 dagen na ontvangst dient kenbaar gemaakt te worden dat je het product wenst te retourneren. Vervolgens dient het product daadwerkelijk binnen 14 dagen terug te worden gestuurd. Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag aan je overmaken.

Let op dat veel producten vanwege hygiëne in een verzegelde verpakking zitten. Indien deze verzegeling is verbroken kunnen de producten niet meer geretourneerd worden.

Zorg er bij het terugsturen voor dat je de verzending voldoende frankeert en gebruikmaakt van een verzendmethode met tracking code. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte of niet bezorgde artikelen.